در سال 1971 نام خود را به تغییر داد برای تبلیغ لباس زیر فانتزی خود مجوز طرح های خود را در بریتانیا و استرالیا صادر کرد و تبلیغاتی را تولید کرد که تصاویر و عکس ها را با بند های شوخ ترکیب می کرد.
اگرچه بسیاری از برندهای دیگر نسخههایی از شورت تولید میکردند و اختراع برشها و دهانههای مگس مختلف را به ثبت رساندند.
اما Jockey یک تولیدکننده بینالمللی پیشرو باقی ماند تا اینکه طراح مد کالوین کلین در سال 1982 نسخه خود را از شورت عرضه کرد. از طریق تناسب نزدیک تر، بلند شدن پایین تر و نام بافته شده در بند کمر متفاوت بود.
کلاین در نظر داشت که باید جذابتر و کمتر کاربردیتر از استایلهای موجود مردان آمریکایی باشد، زیرا معتقد بود که لباس زير مردانه فانتزي خالص است.
در سال 1992 کالوین کلین مجموعه ای از تبلیغات لباس زیر بحث برانگیز را با عکاس هرب ریتس تهیه کرد، شلوارهای تبلیغاتی بوکسری که توسط رپر، بازیگر بعدی مارک والبرگ، به تن داشت.
به مارکی مارک پیشنهاد شد تا در تبلیغات کالوین کلین ظاهر شود و به دنبال تبلیغ غیرعمدی لباس زیر نوزاد قانتزی زیر کالوین کلاین در شوهای استیج و عکسبرداری مجلات، جایی که بند کمر زیر شلوار مارکش بالای شلوار جین پایین و زیر شش تکهای کاملاً فرم شده او نشان داده شد.
تبلیغات شامل تصاویری با مدل کیت ماس و بحث برانگیز بود که مارکی مارک فاق خود را از میان شورت باکسر نخی سفید خود میبرد.
این ترکیبی بین شورت باکسر و شورت، طول ساق باکسر لباس زير مردانه را با تناسب و ساپورت شورت ترکیب کرد تا یک تنه هیبریدی ایجاد کند.
- منابع:
- تبلیغات: