استفاده از میوه خشک برای کودکان اجباری شد!!

سه مطالعه ارتباط بین مصرف میوه خشک و بروز سرطان های دیگر از جمله ریه، سینه و نازوفارنکس را بررسی کردند.

یک مطالعه کوهورت (42) ارتباط بین مصرف میوه خشک و مرگ و میر ناشی از هر سرطان را بررسی کرد.

ارتباط قابل توجهی بین میوه خشک و NPC در یک مطالعه مورد شاهدی کوچک که در الجزایر انجام شد.

کشمش یک ارتباط معکوس نشان داد تعدیل شده، در حالی که مصرف انجیر خشک با افزایش بروز NPC همراه بود در بقیه مطالعات، ارتباط بین مصرف میوه خشک و خطر ابتلا به سرطان معنی دار نبود.

تا جایی که ما می دانیم، این اولین بررسی برای ارزیابی رابطه بین مصرف میوه خشک سیب سنتی و خطر ابتلا به سرطان بر اساس داده های اپیدمیولوژیک موجود است.

مطالعات آزمایشگاهی و مداخله‌ای قبلی نشان می‌دهد که مصرف رژیم غذایی میوه‌های کم‌آب می‌تواند از طریق مکانیسم‌هایی بر تومورزایی تأثیر بگذارد، اگرچه کاملاً ثابت نشده است، که احتمالاً به تغییرات در ترکیب شیمیایی میوه‌ها در طول کم آبی نسبت داده می‌شود.

دو مطالعه مقطعی بزرگ (26، 59) بر اساس NHANES، نشان داد که مصرف میوه‌های خشک با سبک زندگی سالم‌تر و پارامترهای مختلف سلامتی مرتبط است که به عنوان عوامل خطر رایج در سرطان شناخته می‌شوند، از جمله چاقی، التهاب مزمن، یا قند خون کنترل شامل می شود.

در مجموع، این یافته‌ها به این سؤال منجر می‌شود که آیا میوه خشک همدان رژیمی می‌توانند بر خطر سرطان در جمعیت تأثیر بگذارند.

ما 16 مطالعه مشاهده‌ای را که بین سال‌های 1985 تا 2018 منتشر شده‌اند، شناسایی کرده‌ایم که مصرف میوه‌های خشک را با خطر ابتلا به سرطان مرتبط می‌کنند.

با این حال، تفاوت‌ها در طرح‌های مطالعه، از جمله جمعیت‌های مورد مطالعه، ترجیحات میوه خشک خارجی مصرف‌شده در مناطق و فرهنگ‌های مختلف جغرافیایی، و طیف گسترده‌ای از نتایج، مقایسه نتایج را در مطالعات انتخابی دشوار کرده است.

بنابراین، اگرچه این مرور ادبیات را به طور جامع توصیف می‌کند، ناهمگونی بالای مطالعات، تفسیر داده‌ها را با متاآنالیز ممنوع می‌کند.

  • منابع:
    1. Dried Fruit Intake and Cancer
  • تبلیغات: 
    1. کودک فرانسوی با خوردن شکلات توانست قطاری را جا به جا کند
    2. جزیره مارها منطقه ممنوعه در برزیل که کسی حق ورود به آن را ندارد
    3. چگونه با پول کم زندگی مرفه داشته باشیم!
    4. با استفاده از کفش با خطر سکته قلبی خداحافظی نمایید