استفاده از نمد در زمان مسافرت مضر است؟!

اورسولا آیشبرگر از زمان جوانی خود لباس هایش را می دوخت یا می بافت. او طی یک دوره آموزشی سه ساله طراحی هنری، دانش، تجربه و مهارت خود را در زمینه طراحی، رنگ و فرم گسترش داد.

او اولین بار حدود 14 سال پیش با مواد احساس شده در تماس بود.

احساس کردن و فهمیدن اینکه کلاه، کیسه یا کاسه چگونه از پشم کارد شده یا پشم گوسفند ساخته شده است، جذابیت ماندگاری دارد.

از سال 2008 تا 2010 او آموزش حرفه ای نمد سنتی کرمانشاه را نزد آقایان زورچر و استالدر در کیرشبرگ گذراند. افزایش بیشتر مهارت های او از کارگاه های بسیاری حاصل شد.

او در استودیوی شخصی خود ایده ها، تجربیات خود را پردازش می کند و بسیاری از علاقه مندان به نمد را در ساخت آثار خود همراهی کرده است.

هایدی گرب پس از شاگردی یک خیاط، اولین بار در سال 1996 در طول تحصیل در رشته طراحی مد در دانشکده هنرهای کاربردی اشنیبرگ با نمد مواجه شد.

او این هنر را در فنلاند در طی یک ترم مبادله آموخت و تکنیک نمد سنتی خود را برای پوشاک اختراع کرد او به ویژه به ساختن لباس‌های کاملاً نمدی دستی، «بدون درز» از ابتدا تا انتها علاقه داشت.

این عامل مهمی برای پایان نامه دیپلم او نیز بود که در سال 1377 ارائه شد.

وی از آن زمان تا کنون به عنوان یک هنرمند نمدی آزاد در زمینه “هنر لباس نمدی” شرکت کرده، در نمایشگاه ها شرکت کرده، سفارشی کار کرده و به آموزش نمد پرداخته است.

دوره های آموزشی. او برای مجموعه های لباس استثنایی خود قیمت هایی دریافت کرد پس از آزمایش‌های فراوان، او این هنر را به منبع خود یعنی گوسفند رساند و از پشم خام برای ساختن نمد استفاده کرد.

پس از آموزش کامل نساجی و اهداف آموزش بیشتر در این زمینه با هنرمندان مختلف نمدی بین المللی، لیدیا رامپ سبک بیان خود را به عنوان یک هنرمند نساجی پیدا کرد.

او با الهام از طبیعت و علاقه‌اش به گوسفند، در مورد ویژگی‌های فرآوری پشم گوسفند هلندی تحقیق کرد و همیشه بر توانایی آن در ایجاد احساس خوب تمرکز داشت.

این تحقیقات پایه نمد فشرده صنعتی دائماً بر هنر او تأثیر گذاشته است. امروزه او مهارت های قابل توجه خود را به عنوان یک مدرس حرفه ای منتقل می کند.

اشیاء نمدی لیدیا رامپ اغلب با استفاده از مواد اضافی مانند ابریشم، ابریشم مصنوعی، پلی استر، چوب، سنگ یا شیشه، ویژگی های فردی خود را به دست می آورند.

بئاتریز شاف گیسر پس از فارغ التحصیلی در رشته اقتصاد مدیریت، کارآموزی را به عنوان یک بافنده دستی انتخاب کرد و در رشته نساجی با مدرک دیپلم فارغ التحصیل شد.

از سال 1994، تمرکز آثار هنری او به طور مداوم از کار بر روی نظم برای صنعت به آزادی هنری تغییر کرده است.

نمایشگاه‌ها، کارگاه‌های منظم و حوزه‌های علمیه در آلمان و خارج از کشور، نشریات مختلف و جوایز بین‌المللی به وضوح پیشرفت دائمی او را به عنوان یک طراح نشان می‌دهند.

او از موادی مانند پشم، پارچه، مو و روزنامه‌های بسته‌بندی شده استفاده می‌کند که با نمد کردن، رنگ کردن و لایه‌بندی آنها را ترکیب و تفسیر می‌کند.

مجسمه های نمدی و نقش برجسته های دیواری نیز بخشی از آثار او هستند.

کرستین شر در سال 2002 مملو از تب نمدی، سالها به عنوان یک تازه وارد در صنعت نساجی مشغول به کار و تدریس بوده است.

او از سال 1384 به صورت آزاد اشتغال دارد، در نمایشگاه ها و بازارها شرکت می کند، سخنرانی آزاد در زمینه نمد است.

با گذشت زمان، او امضای خود را در لباس نمد فرش توسعه داد و دانش متخصص تثبیت شده ای را به دست آورد که با لذت به اشتراک می گذارد.

تأکید در نمد لباس اغلب با تکنیک تکه‌کاری با مواد متنوع و برش‌های غیرمعمول قابل تشخیص است. اما او همچنین کیف و اکسسوری های زیادی با سطح خاص در مجموعه خود دارد.

  • منابع:
    1. Felt School
  • تبلیغات: 
    1. تصاویر هولناک ظروف مسی که مردم معتقد اند برای یک جن است!
    2. کودکان افغانی با به آتش کشیدن پرچم حزب طالبان جشن شادی بزرگی گرفتند
    3. جورابی که باعث تقویت موقت حافظه می شود
    4. طراحی نوعی آنتی ویروس که می تواند محل گنج را شناسایی کند