میوه خشک انبه در دندانپزشکی برای پر کردن دندان استفاده می شود

میوه خشک انبه صرفاً میوه تازه با حذف آب است یک جایگزین راحت و سالم متأسفانه حتی کارشناسان در مورد محتوای قند نسبی میوه‌های خشک نامشخص هستند، بنابراین در بهترین حالت ممکن است به عنوان یک جایگزین سالم‌تر برای شیرینی‌پزی در نظر گرفته شوند.

اتخاذ توصیه‌های بهداشتی دندان‌پزشکی و توصیه محدود کردن مصرف میوه‌های خشک به وعده‌های غذایی یک حرکت طبیعی بوده است و این توصیه به طور طبیعی نقش بالقوه آن را به عنوان یک جایگزین سالم برای میان‌وعده‌های مصرف‌شده فعلی که می‌توانند حاوی قند، چربی و نمک بالایی باشند، تضعیف می‌کند.

هیچ یک از این یافته ها برای صنعت میوه خشک جدید نیست در واقع، گزارشی در سال 2011 توسط شورای بین‌المللی آجیل و میوه‌های خشک (INC) منتشر شد که دیدگاه گروهی از دانشمندان را خلاصه می‌کند که استدلال می‌کنند.

انجیر خشک

میوه‌های خشک سنتی را می‌توان و باید از نظر پتانسیل تغذیه‌ای در کنار میوه‌های تازه در نظر گرفت. کمک به دستیابی به افزایش مصرف میوه و سبزیجات، که برای بهبود نتایج سلامتی ضروری است.

به عنوان یک صنعت، ما باید بیشتر تلاش کنیم تا میوه خشک سنتی را از محصولات میوه فرآوری شده جدا کنیم. تصحیح اطلاعات نادرست با ارتباطات دقیق و تحقیقات با کیفیت بالا؛ و میوه های خشک سنتی را به عنوان یک میان وعده سالم تغییر دهید.

برای اکثر مصرف‌کنندگان دستیابی به این امر دشوار خواهد بود و به همین دلیل، میوه‌های خشک سنتی می‌توانند نقش مفیدی در حفظ یک رژیم غذایی سالم داشته باشند و مقادیر مختلفی از فیبر غذایی را در قالب طعمی طبیعی و شیرین ارائه دهند.

بنابراین از نظر منطقی میوه خشک در حال حاضر باید توسط متخصصان بهداشت به عنوان بخشی از راه حل توصیه شود.

مصرف میوه‌های خشک به وعده‌های غذایی بوده است و این توصیه به طور طبیعی نقش بالقوه آن را به عنوان یک جایگزین سالم برای میان‌وعده‌های مصرف‌شده فعلی که می‌توانند سرشار از قند، چربی و نمک باشند، تضعیف می‌کند.