با باطری ماشین سپاهان طول عمر موتور ماشینتان ده برابر می شود

چرا انتخاب یک باطری خوب مثل: باطری ماشین سپاهان بسیار مهم است؟ امروزه خودرو از جمله نیاز های ضروری هر شخصی است. باطری خودرو شما همانند قلب تپنده ماشینتان  عمل می کند. پس مهم است چه نوع باطری را انتخاب کنید.

چندین باتری یک ماژول را تشکیل می دهند و سپس یک بسته باطری از چندین ماژول به علاوه دسته سیم، خطوط لوله خنک کننده و سیستم های کنترل الکترونیکی تشکیل می شود.

استاندارد تست ماژول باتری نیز با توجه به پروژه سلول باتری انجام می شود و استاندارد فنی خاص کمی متفاوت است.

باطری ماشین

بعد از مونتاژ ماژول، همراه با لوازم جانبی و پوسته های مختلف، بسته باتری پاور است که معمولاً می بینیم – تعمیر و نگهداری 4S فقط در سطح بسته باتری پاور است و عمدتاً برای تعویض است …

تست بسته باتری قدرت در حال حاضر به آن اشاره می شود. آینده.

پس از آزمایش بسته باتری، آزمایش کل وسیله نقلیه ضروری است – وسیله نقلیه از نظر ایمنی برخورد، آب بند و ضد آب، و تست های سازگاری محیطی (درجه حرارت بالا و پایین) تحت وضعیت استاندارد موجود آزمایش می شود.

آزمایشات جدیدی در آینده وجود دارد؟

در استاندارد ملی جدید که در آینده اجرا می شود، تست پنچری سلول باتری اصلی لغو می شود (بالاخره به عنوان یک خودرو تجاری تقریباً هیچ شانسی برای این اتفاق وجود ندارد)

و با توجه به وضعیت واقعی یک سری از تست های جدیدی مانند انتشار حرارتی اضافه شده است.

ویراستار چیزی برای گفتن دارد: آزمایش ایمنی همیشه نقطه برجسته آزمایشات آزمایشی خودرو بوده است، بالاخره جان انسان در خطر است.

ایمنی باتری خودروهای الکتریکی نیز موضوع بسیار حساسی است.هم تامین کنندگان باتری و هم OEM ها مجموعه کاملی از روش های تست را دارند، بنابراین به طور کلی، مصرف کنندگان عادی نیازی به نگرانی زیادی در مورد آن ندارند.