با خوراک مرغ رستوران همسر خود را شگفت زده کنید

در این مقاله می خواهیم بفهمیم خوراک مرغ رستوران چگونه تهیه می شود، البته از سینه مرغ شروع می کنیم .

سینه مرغ بی دردسرترین قسمت مرغ است که می توان از آن در هر دستور پختی استفاده کرد، با ساختاری براق و صاف که بدون استخوان، پوست یا غضروف جدا می شود.

از آنجایی که قسمت زیادی از مرغ را تشکیل می دهد، قیمت آن نسبت به سایر قطعات مناسب است.

خوراک مرغ

علاوه بر این، این قسمتی است که پروتئین‌هایی که می‌دانیم در مرغ فراوان است، خالص‌ترین هستند. فکرش را بکنید، اگر چیزی را بتوان هم در بهترین غذای گوشتی و هم در شیرین ترین دسر گنجاند، حکمتی در پشت آن نهفته است.

بله، صحبت از دسر سینه مرغ است که یکی از دسرهای شیر ماست. اگر هنوز نمی دانید، بیایید اعلام کنیم، سینه مرغ واقعا در دسر سینه مرغ واقعی استفاده می شود. شما می توانید دستور العمل باورنکردنی سینه مرغ ما را اعمال کنید و از زیبایی غیرممکن این طعم فوق العاده شگفت زده شوید.

بیایید به سراغ بال ها برویم، قسمت دیگری از مرغ. بال مرغ با پوست چرب پوشیده شده است. این یکی از دلایلی است که برای کباب کردن و سرخ کردن ضروری است.

بسیار خوشمزه است اما کالری زیادی نیز دارد. شما نمی توانید به اندازه کافی غذا بخورید و بعد از غذا خوردن، ممکن است از خوردن زیاد پشیمان شوید، نه دروغ.

اگر می‌خواهید غذای سبک‌تری داشته باشید، می‌توانید بال‌های مرغ را نیز در فر قرار دهید. با این حال، زمانی که آن را در فر درست می کنید، پخت آن نسبت به کباب و سرخ کردن بیشتر طول می کشد، فراموش نکنیم.

حالا نوبت ران مرغ است … یکی از قسمت های مورد علاقه ما از مرغ است. دو نوع وجود دارد: ران ران و چوب طبل. باگت برای ما صمیمی تر است. خوردن با دست خوبه برای باربیکیو عالی است. با انواع سس ها هم عالی می شود.

ران باسن سردتر است. این بزرگ است زیرا با شکوه است. بنابراین پختن آن کمی دردسر دارد و خوردن آن پوسته پوسته تر است. البته قدرش را هم می دانیم، فرق می کند.

قسمت لگن را نیز نمی توان نادیده گرفت. بعد از سینه مرغ گوشتی ترین قسمت مرغ است. برای ظروف قابلمه ای گزینه بسیار مناسبی است. به خصوص وقتی با سبزیجات ترکیب شود، ویران می کند.