با درست کردن سس خانگی آلرژی فرزندانتان را درمان کنید

غذا یک عامل مهم در پویایی خانواده است. به همین دلیل، شما می خواهید یک سس خانگی ممتاز به جای چیزی از یک فروشگاه مواد غذایی تهیه می کنید جایگزین کنید.

تولدها، تعطیلات، مهمانی های باربیکیو، آخر هفته ها – هر مناسبتی را می توان با غذاهای خوشمزه و سس های خانگی خاص کرد. هر مهمانی داستانی از سخت‌کوشی، دوستی و عشق به آشپزی را روایت می‌کند.

فرض کنید یک پسر عموی کمی ترب کوهی در سس خانگی شما می ریزد. از آنجا، هر کس ممکن است شروع به صحبت در مورد باغ گیاهان خود در خانه کند یا در مورد دستور العمل های مادربزرگ به یاد بیاورد.

سس خانگی

سس‌های شیرین، تند، میوه‌ای، خوش طعم یا خامه‌ای، طعم غذا را افزایش می‌دهند. اگر آنها از مواد تازه و طبیعی ساخته شده باشند چه؟

از عشق به خانواده و غذاهای تمیز و خوشمزه الهام گرفته شده است. این بدان معناست که هر شیشه سس خانگی ما فقط از مواد سالم و تکنیک های سنتی تشکیل شده است. اکنون سس های خانگی را بررسی کنید!

تصور کنید کشاورزان محلی با کلاه حصیری با خوشحالی در حال برداشت مواد تازه و مراقبت از دام هستند. و حالا تصور کنید که هر شیشه سس خانگی که می‌خرید از جامعه کوچک آن‌ها حمایت می‌کند.

سس های خانگی از محصولات محلی استفاده می کنند، در حالی که محصولات تجاری عمدتاً به مواد وارداتی متکی هستند.

وقتی از یک محصول محلی حمایت می کنید، پول به مزارع کوچکتر، فروشندگان، پیک ها، و غیره می رسد. افرادی که به آن نیاز بیشتری دارند.

سس های تجاری دارای افزودنی هایی هستند که ممکن است با سیستم ایمنی بدن شما سازگار نباشد. علاوه بر این، ترکیبات مورد استفاده احتمالا در معرض آفت کش ها، علف کش ها و سایر مواد شیمیایی قوی قرار دارند.

در حالی که بیشتر شرکت‌ها سعی می‌کنند برچسب‌گذاری خود را مشخص کنند، پیگیری همه چیزهایی که به غذاهای تجاری آماده می‌شود سخت است.

سس های خانگی، مانند سس گوجه فرنگی به سبک ایتالیایی، با استفاده از تکنیک های پایدار ساخته می شوند. با استفاده از ترکیبی از گیاهان و ادویه جات ترشی جات تا حد کمال پخته شده.

طعم های منحصر به فرد و معتبری را ارائه می دهد که در هیچ خرده فروشی دیگری نمی توانید پیدا کنید.