با شوینده صورت زنیاک نوروا پوست صورتتان را تر و تازه نگه دارید

به محض اینکه پوستتان را با شوینده صورت زنیاک نوروا پاکسازی کردید، در حالی که پوستتان هنوز کمی مرطوب است، از مرطوب کننده استفاده کنید تا از از دست دادن رطوبت یا کم آبی آن جلوگیری کنید.

یک نکته سریع؟ قبل از استفاده، مرطوب‌کننده را با مالش بین نوک انگشتان خود کمی گرم کنید – نرم و لذیذ عمل می‌کند.

یک یا دو بار در هفته یک شستشوی لایه بردار انجام دهید

شوینده صورت
علاوه بر شستشوی روزانه، بسته به نوع پوستی که دارید، باید روتین بهداشتی صورت خود را با لایه برداری یک یا دو بار در هفته تکمیل کنید.

با این کار می توانید سلول های مرده صورت را از بین ببرید تا راه را برای سلول های جدید باز کنید و مواد موجود در منافذ گشاد شده را از بین ببرید. پس از اتمام لایه برداری، می توانید از نوعی ماسک نیز استفاده کنید تا پوست خود را هیدراته نگه دارد.

در آخر، به یاد داشته باشید که بعد از رعایت بهداشت صورت، بهترین مکمل همیشه انجام یک درمان مناسب برای نیازهای پوست است.

در Clínica Dunia Kozo ما درمان‌های صورت شخصی‌سازی شده‌ای داریم که به شما کمک می‌کند پوستی مرطوب، تمیز، درخشان، عاری از آلودگی و با رنگی یکنواخت‌تر داشته باشید.

همه آنها با انواع پوست سازگار شده و با بهترین محصولات ساخته شده اند.

شیر پاک کننده
این محصول به دلیل استفاده بسیار آسان (و بسیار دلپذیر) بسیار محبوب است. بافت آن کمی مایع تر از کرم است و به شما کمک می کند آرایش را به آرامی پاک کنید (بنابراین اگر از محصولات آرایش ضد آب استفاده می کنید، ممکن است این روش برای شما مناسب نباشد).

برای چه نوع پوستی؟ آنها به طور کلی روی پوست معمولی بدون مشکل خاصی بهترین کار را دارند. البته، اگر از آن استفاده می کنید، باید مطمئن شوید که آن را به طور کامل با آب گرم ، پد پنبه ای یا حوله بردارید.

من بخورم؟ شیر پاک کننده برای ماساژ صورت شما مناسب است، پس از آن لذت ببرید و سپس آن را با پنبه، دیسک یا حوله مرطوب بردارید.