جذابیت و زیبایی خود را با کرم تخمه آفتاب گردان خام 10 برابر کنید

پوست کندن تعداد زیادی تخمه آفتاب گردان خام برای استفاده در دستور العمل ها آسان نیست و تعداد کمی از آنها می توانند بدون توسل به دهان خود این کار را انجام دهند، چیزی غیربهداشتی اگر برای دیگران بپزیم.

در این مورد ما به دنبال لوله هایی خواهیم بود که قبلا پوست کنده شده اند، طبیعی بدون نمک، و در این مورد راحت است که آنها خام باشند.

برای جلوگیری از گندیدگی آنها، بهتر است مقدار زیادی تخمه آفتاب گردان خام را به یکباره نخرید و در ظرف را کاملاً بسته ، دور از منابع نور و گرما و در امان از حشرات یا رطوبت نگه دارید.

همچنین می‌توان آن‌ها را منجمد و بسته‌بندی کرد و در تابستان، در مناطق بسیار مرطوب، بهتر است مانند قهوه یا آجیل‌های پوست‌گرفته که حساسیت بیشتری نسبت به تغییر شکل می‌دهند، آن‌ها را در سردترین قسمت یخچال نگهداری کنید.

تخمه آفتابگردان
تخمه آفتابگردان را می توان مانند هر دانه ای، مخلوطی از اینها یا مغزها را به انواع غذاها و فرآورده های نانوایی و قنادی اضافه کرد.

آنها برای تکمیل سالاد، خامه، سوپ، دیپ و اسپری عالی هستند ، اگر ابتدا آنها را برشته کنیم، به عنوان یک سس ترد، و اگر آنها را خام اضافه کنیم، نرم تر هستند.

آنها را می توان با تکه های جو دوسر یا فرنی ، ترکیب با سایر دانه ها و غلات در گرانولا یا موسلی و غیره مصرف کرد.

لوله های نان
اگر خیس شده و له شوند ، می توانید نوعی خامه یا کره گیاهی بسیار شبیه به کره بادام زمینی، تاهینی یا خامه بادام هندی بدست آورید و آسیاب شده یا ریز خرد شده، به عنوان پایه یا مکمل سس های نوع پستو عالی هستند.

که با آزاد کردن محتوای چربی خود شیرینی خاصی را اضافه می کنند.

علاوه بر این، آنها دانه‌های عالی برای غنی‌سازی کراکرها و شیرینی‌های نمکی ، افزودن مواد مغذی به شیرینی‌های شیرین یا طعم و بافت بیشتر به نان‌ها و بیسکویت‌ها ، هم در خرده نان و هم در پوشش هستند.

چیزی که در نانوایی‌های اروپای مرکزی، اغلب رایج است. با دانه های کدو تنبل یا کنجد و دانه های خشخاش ترکیب شود.