حوله تن پوش گلزار و آبروریزی او در فیلم سینمایی

البته همه افراد بعد از یک بار استفاده حوله تن پوش گلزار خود را عوض نمی کنند. به همین دلیل خشک کردن حوله ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

میکروب ها به راحتی در حمام های گرم و مرطوب پخش می شوند. اگر فرصت دارید، پس از دوش گرفتن ، حوله تن پوش گلزار مرطوب خود را روی شوفاژ قرار دهید .

مهم: اگر از حوله استفاده کرده اید و هنوز مرطوب است، آن را آویزان نکنید و آن را با لباس های دیگر نگذارید، زیرا این کار می تواند باعث گسترش باکتری ها نیز شود.

برخی آن را کرکی دوست دارند، برخی دیگر نسبتاً قوی – چیزی که هیچ کس دوست ندارد: یک تله میکروب. در اینجا ما نشان می دهیم که چگونه حوله شما برای سلامتی خطرناک نیست.

حوله

یک رژه رنگارنگ – یا بزرگترین تله میکروب تمام دوران. حوله های تری مشکلات خود را دارند.
یک رژه رنگارنگ – یا بزرگترین تله میکروب تمام دوران. حوله های تری مشکلات خود را دارند.

آیا حوله حمام خود را هفته ای یکبار عوض می کنید؟ و آیا حوله را برای خشک کردن دستان خود با تمام خانواده، شریک زندگی یا مهمانان به اشتراک می گذارید؟

خبر خوب: شما تنها نیستید. اکثر افراد در نظرسنجی ها به هر دو سوال پاسخ مثبت می دهند. خبر بد؟ هیچ کدام ایده خوبی نیست. Voilà – رژه موفقیت آمیز بزرگترین اشتباهات حوله در تمام دوران.

1. دروغ حوله و دیگر “میکروب”
حوله حمام بوی خوبی دارد؟ آیا حوله تمیز به نظر می رسد؟ با این حال، شما نمی توانید به او اعتماد کنید. زیرا: آنچه تازه به نظر می رسد به طور بالقوه برای مدت طولانی زنده بوده است.

این باکتری ها، فلس ها، ترشحات مقعدی، بزاق و ادرار یا هاگ های قارچی هستند که اشتهای ما را از بین می برند. این دسته بامزه به ویژه در شرایط گرم و مرطوب به خوبی رشد می کند.

ترفند شما؟ شما فقط می توانید آنها را زیر میکروسکوپ ببینید. بنابراین، لطفا این توصیه تخصصی را جدی بگیرید: لطفاً از یک حوله حداکثر سه بار استفاده کنید و همیشه بین دوش گرفتن یا حمام اجازه دهید کاملاً خشک شود.

این قانون سرانگشتی همیشه اعمال می شود. حداکثر، وقتی بوی بدی می دهد، قطار میکروب در واقع از قبل رفته است. بهتر است اغلب آن را تغییر دهید، اما حداقل هر سه روز یکبار.