حوله نارین ساپ معطر بدن شما را خوشبو می کند

حوله نارین ساپ برای بازدیدکنندگان

حوله های حمام مهمان همان حوله نارین ساپ دستی هستند. یعنی حوله هایی هستند که در سرویس بهداشتی مهمان می گذارید تا دستشان را خشک کنند.

اما، شما همچنین می توانید حوله های مخصوص حمام را برای زمانی که از افراد در خانه میزبانی می کنید داشته باشید.

لباس حمام

بسیاری از مواقع وقتی حمام را تمام می کنیم ترجیح می دهیم برای مدت طولانی در حوله بمانیم. با توجه به این انتخاب، هیچ چیز بهتر از راحتی یک حمام نیست که با آن بتوانید بدون نگرانی از افتادن حوله خود در تمام آپارتمان قدم بزنید.

حوله

حوله ساحل

یکی دیگر از انواع حوله های بسیار مورد توجه، تی شرت است که به آن بسیار بزرگ نیز می گویند. ابعاد آن بین 78 در 160 سانتی متر، 90 در 150 سانتی متر، 90 در 170 سانتی متر و 100 در 150 سانتی متر متغیر است.

انواع حوله ها با توجه به بافت آنها

طیف گسترده ای از حوله ها در بازار وجود دارد، همانطور که قبلاً دیدیم برای هر قسمت از بدن و همچنین برای اهداف دیگر وجود دارد. اما، انتخاب بستگی به استفاده ای دارد که ما از آن خواهیم کرد. در زیر با انواع حوله ها با توجه به بافت و وزن آنها آشنا شوید.

تری:

پارچه‌های نخی که با حلقه‌های کامل ساخته می‌شوند، اغلب به عنوان تری شناخته می‌شوند. محبوب ترین ارائه این نوع حوله این است که از هر دو طرف فر است. بسیار جاذب و مقاوم هستند.

نوع ژاکارد:

آنها به دلیل پارچه‌شان گران‌ترین هستند، که برای ارائه طرح‌های برجسته یا اندازه‌های مختلف فر یا نخ‌های همرنگ پارچه شناخته می‌شود. نقش های تزئینی پیچیده آن در دو طرف حوله دیده می شود. در اینجا هزینه لباس است، زیرا پارچه مفصل تری است.

طرح دار:

اینها همان حوله های تری هستند که رنگ های یکدست آنها می تواند شامل یک طرح باشد. این حکاکی، بر خلاف ژاکارد، فقط در یک طرف موجود است. اینها پارچه هایی با قیمت متوسط ​​هستند، بنابراین تهیه آن در خانه و در هر فروشگاه کالای خانگی معمول است.