درخت گلابی بیروتی شگفت انگیز که باعث شفای بیماران می شود

گلابی رایحه ای منحصربفرد، گلابی بیروتی ،غنی، آبدار و ترد یا در دهان ذوب می شود… این گلابی ها با انواع مختلف هستند تا حتی باغبان های خواستار را نیز راضی کنند.

اگر می خواهید با اولین میوه ها جشن بگیرید – گلابی تابستانی بکارید. برای تهیه مربا و کمپوت چند نوع پاییزه بخرید. ارقام دیررس را بکارید تا ویتامین های لازم را تا فصل آینده در انبارتان فراهم کنید.

طعم آن حتی ساده تر است زیرا هر طعمی خاص است. علاوه بر این، همه میوه ها بو و طعم منحصر به فرد خود را حفظ می کنند. فقط در برخی خمیر غلیظ تر و شیرین تر است، در برخی دیگر کمی ترشی و بافت نرم دارد.

گلابی

ویژگی انواع تابستانی این است که ابتدا از ژوئیه می رسند. این گونه گلابی ها عمدتاً برای مصرف یا نگهداری کشت می شوند. اما اولین میوه ها را نمی توان برای مدت طولانی، فقط چند هفته، و حتی پس از آن در یک مکان سرد ذخیره کرد. 

فصل رشد کوتاه اجازه می دهد تا گونه های تابستانی در آب و هوای معتدل و حتی مناطق شمالی رشد کنند. اما نهال آنها گرانتر از مواد کاشت محصولات بعدی است.

اولین میوه های تابستانی در ماه جولای می رسند و می توانید برخی از انواع آن را در ابتدای ماه امتحان کنید. گلابی را نه تنها می توان خورد، بلکه می توان آن را خشک، خشک، کنسرو کرد. آنها بسیار خوشمزه و شیرین هستند اما بیشتر از 3-4 هفته دوام نمی آورند.

انواع زیر اولین برداشت را خوشحال می کند:

باشکری بنویس در 10 جولای می رسد، اما در اواخر سال ششم زندگی شروع به میوه دهی می کند. میوه ها کوچک، گرد و با وزن حدود 100 گرم هستند.

 گوشت آن ریزدانه، شل اما آبدار است. طعم تند، شیرین، کمی ترش است. پوست سفت و زرد است. بیش از 2 هفته ذخیره نمی شود. این تنوع در برابر بیماری و سرما مقاوم است.