درصد افزایش حقوق کارمندان در سال جدید مشخص شد.

دولت هر ساله حقوق کارمندان را چند در صد افزایش می دهد و  معمولا مبلغ آن را چند ماه قبل اعلام می کند و تمام کارمندان منتظر شنیدن و دریافت خبر ازایش حقوق خود هستند چرا که با این حقوق گذران زندگی می کنند.ما در این مقاله قصد داریم در صد افزایش حقوق و نحوه ی محاسبه ی آن از طرف دولت را برای شما بازگو کنیم.

 

فروش عسل

محصول اصلی زنبور عسل را همگی مردم ، عسل می دانند  و فقط در زمینه ی فروش عسل فعالیت می کنند ولی محصولات دیگری مانند ژل رویان ، برگ گل ، گرده گل و حتی لوازم زنبور داری و شیشه های بسته بندی و ایمنی زنبور عسل وجود دارد که هر کدام می تواند یک حوزه جدا و مستقل باشد.

ظروف ادویه جات

نفت یک مواد طبیعی و خام در طبیعت است که در زندگی ما کاربرد زیادی دارد به عنوان سوخت از آن استفاده می کنند و همچنین با تغییرات در آن پلاستیک تولید می شود این پلاستیک تولید شده شامل ظروف ادویه جات بسته بندی عسل کیک و حتی در برخی موارد یکی از اعضای بدن می باشد.

روسری مشکی

شال و روسری‌های مشکی با توجه به فاکتورهای متعددی از جمله جنس پارچه، طرح و بافت آن در انواع مختلفی تولید می شوند. از این رو، محصولات تولیدکنندگان شال و روسری مشکی با سلیقه‌های مختلف بانوان منطبق می‌باشد.

 شیشه ساختمانی

به طور کلی، رشد صادرات ایران در زمینه شیشه در 4 سال گذشته، 10% بوده است. یعنی همه محصولاتی که از شیشه تشکیل شده اند. این اعداد و ارقام به ما نشان می دهند که کدام بازارها پتانسیل های زیادی برای ایران دارند. اما در زمینه شیشه ساختمانی، ایران بسیار ضعیف کار کرده است. و با توجه به پتانسیل بالای این محصول می توان وضعیت را بهبود بخشید.