دمپایی یزی ادیداس سن شما را کمتر می کند

یک دمپایی شیک مثل دمپایی یزی ادیداس عامل احساس خوب برای خانه است،  شما به خانه می آیید و می خواهید زندگی روزمره را پشت سر بگذارید.

این همچنین شامل خلاص شدن از شر کفش‌هایتان است که شیک و راحت هستند، اما به پاهایتان آن آزادی را ندهید که اگر پابرهنه بودند.

حتی اگر به کفش‌های کتانی راحت یا چکمه‌های گرم تکیه کنید، بالاخره پاهایتان آزادی بیشتری می‌خواهند و می‌توانند دوباره بهتر نفس بکشند. چکمه های مچ پا بلند یا پمپی چالش های بزرگ تری برای پا ایجاد می کنند زیرا پا را تا حدی محدود می کنند.

دمپایی روفرشی

حتی اگر دمپایی ها راحت هستند و باید به اندازه کافی عرض کفش را به پای شما ارائه دهند ، باز هم باید اندازه مناسب را پیدا کنید تا پای شما چسبندگی خوبی داشته باشد و با هر قدم گرفتگی نکند.

با یک تکه کاغذ می توانید به راحتی بلندترین انگشت پا و پاشنه پا را علامت بزنید و از این اندازه گیری برای جستجوی سایز خود در نمودار اندازه های تولید کنندگان مختلف استفاده کنید. 

زیرا ابعاد شرکت ها اغلب متفاوت است – و شما باید دقیقاً در مورد آن بدانید!

همچنین مهم است بدانید که دمپایی هایی با آستر داخلی ساخته شده از پوست بره ، به عنوان مثال، وقتی آنها را امتحان می کنید، می توانند به خوبی جا بیفتند.

خز با گذشت زمان کمی صاف می شود که باعث گشاد شدن کفش می شود. از سوی دیگر، پنبه و نمد موادی هستند که کشش بسیار کمی دارند.

کدام دمپایی برای زنان وجود دارد؟

دنیای دمپایی‌های زنانه بسیار متنوع است و شما کفش‌های مناسبی را در مجموعه ما برای استراحت روی مبل و برای اوقات فعالی که کارهای خانه انجام می‌دهید و همچنین برای احساس راحتی فقط در خانه خود پیدا خواهید کرد.

 در میان موارد دیگر، ما انواع زیر را در فروشگاه آنلاین خود ارائه می دهیم.