دوچرخه حرفه ای کوهستان مسابقه ای دنده ای

همانطور که می دانید انتخاب دوچرخه حرفه ای کوهستان یکی از مهم‌ترین فاکتورهای شروع دوچرخه سواری در کوه و مکان های آفرود می باشد. خوشبختانه قیمت انواع دوچرخه مسابقه ای دنده ای در این سایت مناسب تر از سایر مراکز فروش می باشد. این مجموعه با ارائه مدل های جدید انواع دوچرخه حرفه ای کوهستان، توانسته است مشتریان زیادی را از سراسر کشور مجذوب خود کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

دوچرخه حرفه ای کوهستان مسابقه ای دنده ای

قیمت دوچرخه حرفه ای

قیمت دوچرخه حرفه ای در خرید انواع دوچرخه حرفه ای، قیمت آن ها اهمیت بالایی دارد. از عوامل موثر در قیمت دوچرخه حرفه ای می توان موارد زیر را نام برد:

  • برند تولید کننده
  • جنس بدنه و مواد بکار رفته
  • نوع دوچرخه و سایز آن

دومین ویژگی که باید به آن دقت کنید، جنس بدنه و مواد به کار رفته است. این فاکتور تاثیر به سزایی در وزن دوچرخه دارد. مثلا اغلب دوچرخه‌های شهری از آلومینیوم ساخته شده شده‌اند و تایرهایی باریک دارند. فولاد، استیل، کربن، آهن، کربن و آلیاژ منیزیم از دیگر موادی است که فریم دوچرخه را با آن ها می‌سازند. هرچه دوچرخه سبک‌تر باشد، راندن آن راحت‌تر است و با شتاب بیشتری حرکت می‌کند.

ویژگی دیگری که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید، قطعات دوچرخه است. هر قطعه می‌تواند به تنهایی تاثیر قابل توجهی بر عملکرد کلی دوچرخه داشته باشد. با این حال یکی از مهم‌ترین قطعات دوچرخه ترمز آن است. اغلب دوچرخه‌ها دارای ترمز لقمه‌ای هستند. اما برای دوچرخه‌های کوهستان و نمایشی که به ترمز گرفتن مداوم احتیاج دارند، مناسب نیست.

ترمزهای مکانیکی دیسکی و هیدرولیکی دیسکی نوع دیگری از ترمزها هستند که عملکرد بسیار عالی دارند اما استفاده از آن برای دوچرخه‌های معمولی چندان مقرون به صرفه نیست. در نهایت هنگام خرید دوچرخه باید به نوع و سایز فریم توجه کرد جالب است که کمی در دوچرخه کورسی دست دوم بیشتر بخوانیم.

دوچرخه حرفه ای مسابقه ای

دوچرخه حرفه ای مسابقه ای در هنگام خرید دوچرخه حرفه ای مسابقه ای باید به نکات زیر توجه نمایید:

جنس بدنه: بدنه یا فریم دوچرخه پایه و اساس آن است. انتخاب یک دوچرخه با جنس بدنه مناسب قدم اول هنگام انتخاب یک دوچرخه کوهستان می باشد. دوچرخه ها با جنس بدنه متفاوت ساخته می شوند، کربن و آلومینیوم رایج ترین جنس برای فریم دوچرخه ها می باشند. اگر اولین دوچرخه کوهستانی است که می خواهید بخرید، پیشنهاد ما آلومینیوم است، اما اگر دز این رشته تجربه دارید و قصد دارید دوچرخه قدیمی خود را به روز تر کنید، جنس کربن را پیشنهاد می دهیم.

شکل هندسی دوچرخه: دوچرخه ها با اشکال هندسی مختلفی ارائه می شوند اما معمولا از یک استاندارد نزدیک به هم پیروی می کنند. این قسمت را خیلی توضیح نمی دهیم چرا که هر فرد باید متناسب با بدن و سلیقه خود دوچرخه مناسب را انتخاب کند.

اندازه چرخ ها: چرخ دوچرخه ها با اندازه های مختلف ارائه می شوند، به احتمال زیاد شما هم قبلا یک دوچرخه ۲۰ اینچی و یا ۲۶ اینچی داشته اید. معمولا سایز ۲۶ یکی سایز استاندارد برای اندازه چرخ دوچرخه ها محسوب می شود، اما این تنها سایز موجود نیست، برخی دوچرخه ها با سایز چرخ ۲۷.۵ و یا ۲۹ اینچ هم ارائه می شوند. به نظر من انتخاب سایز چرخ دوچرخه هم یک تصمیم کاملا شخصی است، پس آن را به شما واگذار می کنیم.

اندازه تایرها: سایز تایرهای دوچرخه هم یک فاکتور مهم در انتخاب دوچرخه کوهستان محسوب می شود. هر چه اندازه تایرها بزرگتر باشد کنترل بهتری روی دوچرخه خواهید داشت. اما سایز تایر بزرگتر معمولا سرعت را کاهش می دهد. پس سایز تایر را متناسب با خواسته خود از دوچرخه انتخاب کنید.

نوع سیستم کمک فنرها: نوع سیستم فنر و کمک فنر هم در انتخاب یک دوچرخه کوهستان مناسب نقش دارد. نوع کمک فنرها معمولا فرق بین دوچرخه های گران قیمت و ارزان قیمت می باشند.

ترمزها: افراد مختلفی تا کنون سعی کرده اند سرعت دوچرخه ها را بیشتر و بیشتر کنند، اما افزایش سرعت باید دارای سیستم ترمز مناسب هم باشد. ترمزها معمولا در دو نوع لقمه ای و دیسکی ارائه می شوند لاذم به ذکر می باشد که بازار فروش دوچرخه برقی کویر موتور رونق زیادی دارد.

دوچرخه حرفه ای کوچک

دوچرخه حرفه ای کوچک اکثر افراد با شنیدن نام دوچرخه یاد سرگرمی‌های دوران کودکی و نوجوانی می‌افتند و آن را مختص به همین دوران می‌دانند. اما طی سال‌های گذشته استفاده از دوچرخه برای حمل و نقل درون شهری و حتی سفرهای طولانی افزایش پیدا کرده است. استفاده از دوچرخه‌های شهری نه تنها در کاهش ترافیک و آلودگی هوا موثر است بلکه برای نوعی ورزش محسوب می‌شود و برای سلامتی مفید است.

دوچرخه سواری را می‌توان ورزش پا دانست. و عضلات ساق پا و ران را تقویت می‌کند. هم‌چنین خطر بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد و تاثیر مثبتی در فعالیت هوازی دارد. دوچرخه‌ها انواع گوناگونی دارند و برای کارکردهای مختلف طراحی شده‌اند. دوچرخه حرفه ای کوچک یکی از انواع دوچرخه های پرفروش و کاربردی در بازار می باشد که تمام افراد به دنبال خرید آن می باشند.

کیفیت ساخت دوچرخه حرفه ای کوچک متفاوت است و این مسئله به تفاوت در قیمت و طول عمر و هزینه های جانبی منجر خواهد شد. منظور از کیفیت مواردی همچون آلیاژ مورد استفاده، نوع جوشکاری، قطعات بکار رفته و … است . قطعا مشخصات دوچرخه در مدل های مختلف و از مارک های مختلف متفاوت هستند، اما آنچه که مهم است توجه به حداقل های مورد نیاز برای یک کالای با کیفیت است.

دوچرخه حرفه ای زنجان

دوچرخه حرفه ای زنجان انتخاب یک دوچرخه حرفه ای جدید برای خرید می تواند دلهره آور باشد. تنوع بسیار زیاد انواع دوچرخه حرفه ای زنجان، بدون ذکر مجموعه گیج کننده تکنولوژی و اصطلاحات، می تواند بسیار زیاد باشد. فناوری سال به سال پیشرفت می کند، استانداردهای دوچرخه حرفه ای جدید ظهور می کند و استانداردهای قدیمی به سرعت منسوخ می شوند. به عبارت ساده تر بازار خرید و فروش دوچرخه حرفه ای می تواند مکانی گیج کننده برای سوارکاران باتجربه باشد.

دوچرخه های بسیار تخصصی از برند های معروف هستند که ادعا می کنند در همه چیز عالی هستند و همه آن ها در محدوده قیمتی بسیار گسترده ای پخش شده اند که دانستن اینکه از کجا شروع کنید دشوار است. هدف ما از این راهنمای خرید، این است که همه عواملی را که باید هنگام جستجوی یک دوچرخه کوهستان حرفه ای در نظر بگیرید، از اندازه چرخ و میزان حرکت سیستم تعلیق گرفته تا دسته دوچرخه و نحوه انتخاب سایز مناسب، در نظر بگیرید.

این مهم است که زودتر مشخص کنید که در چه مسیرهایی قصد دارید دوچرخه سواری کنید و در چه زمینی می خواهید دوچرخه شما عالی باشد. این به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید به چه دسته‌ای از دوچرخه نیاز دارید، از مدل های سبک وزن تا دوچرخه های مسابقه سراشیبی قوی و درشت.