سس مایونز 8 کیلویی کاله در ویترین جواهر فروشی معروف خبرساز شد

همه ما سس مایونز 8 کیلویی کاله را می شناسیم خریدن این سس پر استفاده و خوشمزه مقرون به صرفه است.

سس مایونز خانگی نه تنها خوشمزه است، بلکه قطعا درست کردنش سخت نیست. اطمینان حاصل کنید که تخم مرغ هایی که استفاده می کنید تا حد امکان تازه هستند و به توصیه ما توجه کنید که سس مایونز را برای مدت طولانی پوره نکنید.

سس

نکته: خودتان سس مایونز بدون تخم مرغ درست کنید

دلایل مختلفی برای استفاده از سس مایونز بدون تخم مرغ وجود دارد. به عنوان مثال، برخی از افراد به تخم مرغ حساسیت دارند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند در تابستان تخم مرغ خام نخورند.

 در این دستور العمل آسان به جای آن از شیر کامل استفاده می شود. همچنین حاوی امولسیفایرهای طبیعی است که پیوند خوب بین روغن و آب را تضمین می کند.

مواد لازم:
100 میلی لیتر شیر کامل
250 میلی لیتر روغن کلزا
1 قاشق غذاخوری خردل
1/2 قاشق چایخوری نمک
فلفل
1 قطره آبلیمو

طرز تهیه:
شیر، روغن و خردل را در ظرفی بلند بریزید. با مخلوط کن دستی به شدت مخلوط کنید، پس از حدود دو تا چهار دقیقه باید یک امولسیون جامد تشکیل شود. حالا با آب لیمو، نمک و فلفل مزه دار کنید.

چرا سس مایونز سفت نمی شود؟

دلایل مختلفی وجود دارد که سس مایونز سفت نمی شود. یک اشتباه رایج این است که روغن را خیلی سریع بریزید. در حالی که به شدت هم می‌زنید یا مخلوط می‌شوید، فقط باید در یک جریان نازک وارد شود.

 اشتباه دیگر استفاده از مواد در دماهای مختلف و خیلی سرد است. در حالت ایده آل، تخم مرغ، روغن و همه مواد دیگر باید در دمای اتاق باشند.

چرا سس مایونز این همه کالری دارد؟

ماده اصلی سس مایونز روغن است و کالری زیادی دارد. با این حال، شما معمولا فقط کمی از آن استفاده می کنید، 20 گرم آن حدود 140 کیلو کالری ارزش غذایی دارد.

 اگر می خواهید خودتان سس مایونز کم کالری درست کنید، از شیر کامل و روغن به نسبت 1:1 استفاده کنید. آنقدر سفت نمی شود، بلکه بیشتر حالت خامه ای دارد، اما کالری آن نیز به میزان قابل توجهی کمتر است.