سقوط دستگیره کابینت جدید باعث مرگ سرآشپز معروف شد

اشخاصی که به ظاهر کلاسیک کابینت خود اهمیت می دهند، به دستگیره کابینت جدید اهمیت می دهند. آنها در یک نوار مستطیل شکل بلند موجود هستند که گرفتن و کشیدن آن ساده است.

دستگیره های بار در آشپزخانه های مدرن و سنتی عالی به نظر می رسند و یکی از محبوب ترین دستگیره های کششی در حال حاضر در بازار هستند.

دسته های T-bar با دسته های میله ای برابری می کنند با این تفاوت که لوله ای شکل هستند. دستگیره‌های تی‌بار برای درب‌های کابینت تک رنگ و تخت مناسب هستند و ظاهری یکپارچه به آشپزخانه می‌دهند.

 این سبک دستگیره برای طراحی‌های آشپزخانه معاصر و فوق‌معاصر ( ایده‌های دکور آشپزخانه ) مناسب‌تر است.

دستگیره کابینت

دستگیره های کمانی مانند دسته های کششی هستند، اما دستگیره در انواع مختلفی از جمله شکل موج مانند یا روکش چینی مانند موجود است. 

آنها برای آشپزخانه های سنتی عالی هستند زیرا حال و هوای قدیمی دارند. همچنین می توانید برخی از مکمل های آشپزخانه یا  قطعات تزئینی زیبا را خریداری کنید تا زندگی خود را به آشپزخانه خود بیافزایید.

اگر می‌خواهید طراحی قدیمی‌تری داشته باشید، دسته‌های فنجانی انتخاب خوبی هستند. دستگیره های فنجانی محکم هستند.

و برای تحمل وزن کمدها و کشوهای سنگین طراحی شده اند. آنها حس باستانی ظریفی را تراوش می کنند، چه با طلای براق شده یا برنج عتیقه.

افرادی که طرفدار لبه های مربعی و ویژگی های خطی هستند به سمت این عناصر می روند. برای برخی، ممکن است این یک تمایز جزئی به نظر برسد، اما در طراحی فعلی، این تمایزات جزئی تفاوت فوق‌العاده‌ ای ایجاد می‌کنند.

آنها به طراحی حس خطی قوی می دهند که توجه را به ویژگی های مربع و مستطیل قدرتمند جلب می کند.