سقوط یک قاب معرق کاری از روی دیوار مسجد جان عده ی زیادی را گرفت

همه ما عکس هایی از خانواده، دوستان، تعطیلات یا خودمان داریم. چه بهتر که آنها را در قاب معرق کاری قرار دهیم.

در واقع، آنها تبدیل به یک منبع تزئینی دیگر می شوند. به همین دلیل انواع قاب عکس را به شما نشان می دهیم: منبعی برای دکوراسیون.

اگرچه ممکن است اینطور به نظر نرسد، اما ارتباطی که می خواهید به یک عکس بدهید در شکل قاب است. این یک بعد را ایجاد می کند، اجازه می دهد تا تصویر در مرکز قرار گیرد و ما به آن نگاه نکنیم.

برعکس، از نظر اجتماعی تصور شده است که هر چه عکس بزرگتر باشد، جذابیت بیشتری برای بیننده به دست خواهد آورد، اما اینطور نیست. این تصویر نیست که جذب می کند، بلکه این همراه با خود کادر است .

قاب عکس

 

قاب، آیا لازم است؟
در واقع، یک قاب وظیفه بسیار مهمی را برای عکاسی انجام می دهد. به طور معمول، هنگامی که قاب مرتب می شود، به طور قطعی برجسته می شود.

به بیان دقیق، یک رسمی و یک خط بصری بیرونی ایجاد می کند که به طور همزمان حاوی یک محتوا است: عکاسی . خواه عکس افراد، عروسی، حاشیه، نقاشی، منظره و غیره باشد، قاب به ایجاد معنا کمک می کند .

بدیهی است که انواع مختلفی از چارچوب ها وجود دارد. با این حال، احساسات ارائه شده توسط برخی ممکن است کاملا متفاوت از دیگران باشد. برای اینکه بدانید کدام قاب را انتخاب کنید باید سبک تزئینی را در نظر بگیرید.

چه مدل هایی در زمینه قاب رایج ترین هستند؟

چهار گوش
مستطیل شکل
گرد
بیضی شکل
منحنی
ممکن است این چهار نوع در دنیای فریمورک ها رایج ترین باشند. هم در فروشگاه ها و هم در خانه ها، این ها همان هایی هستند که معمولاً پیدا می کنید.

– یک عکس با قاب خود انرژی می بخشد و حس تزئینی را بیان می کند.