فرق زرشک کشاورزی با موادهای مغذی در چیست؟!

شخصیت اصلی درام زرشک سیاه هسته دار مهاجم ژاپنی است و تام ورتلی، استادیار ترویج در گروه ترویج در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، چند پیچ ​​و تاب جالب در طرح ارائه می دهد و دلیل حذف را توضیح می دهد.

این آفت همچنین به کنترل گسترش بیماری های منتقله از کنه لایم، آناپلاسموز گرانولوسیتی و بابزیوز کمک می کند.

منظره جنگلی در لبه پردیس UConn همان چیزی است که در سراسر نیوانگلند یافت می شود.

در آنجا، ورتلی به همراه همکارانش اسکات ویلیامز، استاد کمکی در دپارتمان منابع طبیعی و محیط زیست UConn، و جفری وارد، از دپارتمان جنگلداری و باغبانی در ایستگاه آزمایشی کشاورزی کنتیکت در نیوهیون، در حال مطالعه مشکلات ناشی از آن هستند.

در یک پروژه مشترک که بخشی از کمک مالی نوآوری از خدمات حفاظت از منابع طبیعی، بخشی از USDA تامین می شود، این سه محقق در تلاش هستند تا راه هایی برای بازگرداندن اکوسیستم جنگل به حالت طبیعی خود بیابند.

ورثلی توضیح می دهد که زرشک پفکی قائنات ژاپنی به این کشور آورده شد زیرا گیاهی جذاب و مقاوم است که نیاز به نگهداری کمی دارد.

در برابر آهو مقاوم است و در مزارع قدیمی و متروکه ای که به جنگل تبدیل شده اند، رشد می کند، مانند آنهایی که در جنگل UConn یافت می شوند.

برای سال ها این گیاه به عنوان یک افزودنی مثبت به چشم انداز روستایی و شهری منطقه در نظر گرفته می شد.

ورثلی می‌گوید زرشک کوهی خشک در سال 1875 به ایالات متحده معرفی شد، اما تا دهه 1980، زمانی که شروع به گسترش کرد و جای گیاهان بومی را گرفت، مشکلی در نظر گرفته نشد.

اکنون در 31 ایالت یافت می شود کانکتیکات یکی از 17 ایالتی است که در آن با شرایط محلی زرشک پفکی اعلا با چنان انتقامی سازگار شد که اکنون تهاجمی محسوب می شود.

  • منابع:
    1. Controlling Japanese Barberry Helps Stop Spread of Tick-Borne Diseases
  • تبلیغات: 
    1. پیدا شدن اولین دستگاه متعلق به زمان دایناسورها سوژه رسانه ها شد!
    2. افشاگری فوتبالیست معروف از خواستگاری دختر پادشاه عرب
    3. با انجام چه کار هایی می توان پولدار شد
    4. شیلنگی که به اندازه قطر کره زمین طولانی است