مورچه ها عسل کنار دزفول نمی خورند

عسل یک غذای طبیعی مغذی است. عسل کنار دزفول در حال حاضر انواع عسل هاست که در بازار وجود دارد و قیمت آن نیز بالاتر و بالاتر می رود.
این مقاله به معرفی سه روش علمی پیشرفته برای تشخیص عسل واقعی و تقلبی می پردازد. روش تشخیص فعالیت آنزیمی عسل حاوی آنزیم های درون زا مانند آلفا آمیلاز است و برای تشخیص تقلبی بودن عسل می توان محتوای، نوع و فعالیت این آنزیم ها را تشخیص داد.
 به عنوان مثال، بتا گلوکز در عسل از منابع مختلف گیاهی وجود دارد.
ضرب المثلی در طب چینی وجود دارد که می گوید «در فصل بهار عسل بنوشید» که مخصوصاً برای سلامتی مفید است، امروز به شما یاد می دهم در خرید عسل به چه نکاتی توجه کنید!
عسل

منبع آنتی بیوتیک در عسل، معمولاً بقایای استفاده از آنتی بیوتیک های مربوطه در کشاورزی برای درمان بیماری های باکتریایی است. آنتی بیوتیک های باقیمانده عمدتاً از محیط و شیوه های نامناسب زنبورداری ناشی می شوند.

استفاده از آنتی بیوتیک ها در زنبورداری در اتحادیه اروپا و ایالات متحده به شدت تحت نظارت است.
در این آزمایش 35 نوع عسل عمومی و 10 نمونه عسل مانوکا جمع آوری شد. هیچ تتراسایکلین و کلرامفنیکل در همه نمونه ها مشاهده نشد. با این حال، 2 نمونه حاوی باقیمانده های آنتی بیوتیک مختلف بود.

سرطان زا بودن مترونیدازول در حیوانات آزمایشگاهی ثابت شده است؛ نیتروفوران ها سرطان زاهای ژنوتوکسیک هستند که ممکن است باعث جهش ژنی شوند.

اگر مقدار معمولی عسل در روز مصرف می کنید (یعنی 1 قاشق چای خوری تا 1 قاشق غذاخوری در روز)، اگرچه مصرف آنتی بیوتیک ها حداقل است (کمتر از 1 میکروگرم)، ممکن است اثرات طولانی مدتی بر سلامتی داشته باشد: