میوه خشک بهترین راه برای تشخیص جنین کودک

از کل واردات میوه خشک سنتی به اتحادیه اروپا، 50 درصد به بریتانیا صادر می شود میوه خشک هلو سنتی بیشترین حجم را به خود اختصاص داده اند که کمتر از 10 درصد واردات حاوی شکر افزوده است.

تخمین مصرف میوه خشک به دلیل کاربردهای متعدد، به عنوان مثال، در محصولات پخته شده، غلات صبحانه و میله های غلات، و همچنین یک غذا به تنهایی دشوار است.

داده های خرده فروشی نشان می دهد که مصرف میوه خشک به عنوان میان وعده افزایش یافته و استفاده در پخت کاهش یافته است، اما این نشان دهنده استفاده در محصولات تولیدی نیست.

روندها شامل افزایش فروش میوه های خشک شده طبیعی شیرین نشده و میوه های خشک منجمد می شود.

دستورالعمل های غذایی مبتنی بر od در سطح جهان افزایش مصرف میوه و سبزیجات را تشویق می کند و بسیاری از کشورها خوردن حداقل پنج وعده میوه و سبزیجات در روز را توصیه می کنند.

به عنوان مثال، در بریتانیا، میوه‌های خشک بر اساس اندازه سهم تقریباً 30 گرم، در مقایسه با اندازه تقریباً 80 گرم برای میوه‌ها یا سبزیجات تازه، در این هدف قرار می‌گیرند.

با این حال، سهم میوه‌های خشک سنتی در مصرف کلی میوه و سبزیجات در مقایسه با میوه‌های تازه بسیار کم است.

داده های بررسی سلامت 2016 برای انگلستان نشان می دهد که مصرف گزارش شده میوه خشک در بین افراد 11 تا 24 ساله کمترین و در بین افراد بالای 65 سال با میوه خشک حدود 0.1 سهم در روز در مقایسه با حدود دو وعده میوه تازه در روز.

مصرف انفرادی میوه خشک به تنهایی به عنوان میان وعده نیز به طور متوسط بسیار کم است و تنها حدود 11 درصد از جمعیت بریتانیا در هر روز میوه خشک مصرف می کنند به طور متوسط در کل جمعیت، این معادل حدود یک قاشق چایخوری در روز است.

که نشان می دهد میانگین مصرف میوه خشک در بین افراد 4 تا 18 ساله 2 گرم است روز و در افراد بالای 65 سال 6 گرم در روز است. روند کلی در مصرف میوه های خشک، از جمله از ظروف کامپوزیت خانگی، مصرف ثابتی در حدود 3 گرم در هر نفر در روز را نشان می دهد که میانگین آن در تمام گروه های سنی است.