هودی نیم تنه دخترانه را اینگونه بشویید تا از فرم نیافتد

خانم‌ها می‌توانند از پوشیدن هودی نیم تنه دخترانه ما لذت ببرند. در اینجا هودی‌های زنانه را در طرح‌های شیک، تنخورهای زیبا، رنگ‌های زیبا، برندهای محبوب و البته متریال راحت خواهید یافت.

 لباس ایده آل برای پوشیدن قبل و بعد از ورزش، به ویژه برای یک روز سرد در داخل و اطراف خانه. به عنوان مثال، در شب، با هودی بلند گرم خود برای زنان بپوشید و فیلم تماشا کنید. 

یا در باشگاه، پیست یا زمین ورزش می کنید. در هر صورت انتخاب هودی زنانه بیش از اندازه کافی است. سایزهای متعددی نیز برای خانم ها وجود دارد، از 2XS تا 5XL.

هودی دخترانه

هودی نیم تنه دخترانه برای دختران

ما همچنین بیش از اندازه کافی هودهای اسپرت در محدوده خود برای بچه ها داریم. با فیلتر کردن بر اساس جنسیت، نمای کلی روشنی از همه هودی‌های پسرانه یا هودی‌های دخترانه به دست می‌آورید.

 شما همچنین می توانید هودی در هنگام رشد بخرید. تناسب و ظاهر تا حدودی شلتر برای یک هودی بسیار رایج است. 

با خرید هودی روی رشد، نه تنها در کیف پول خود صرفه جویی می کنید، بلکه در محیط زیست نیز صرفه جویی می کنید. 

از این گذشته، می توانید مدت بیشتری از آن استفاده کنید و همچنین می توانید آن را به برادران یا خواهران کوچکتر منتقل کنید. 

در مجموعه ما هودی های دخترانه و پسرانه از کوچکترین سایزهای کودکان چند ماهه تا بزرگ ترین سایز 176 بچه گانه را خواهید یافت.

نحوه شستن هودی نیم تنه دخترانه

برای اینکه تا حد امکان از هودی خود لذت ببرید، البته مهم است که از آن کم استفاده کنید. مطمئناً می‌توانید در آن ورزش کنید، عرق کنید، سرد شوید یا حتی بخوابید. 

اما باید هر از چند گاهی شسته شود، خیلی تازه. برای جلوگیری از خراب شدن هودی خود در هنگام شستن، موارد زیر را توصیه می کنیم:

هودی را با ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه سانتی گراد با کمی پودر لباسشویی یا مواد شوینده بشویید و در حالت ایده آل از نرم کننده پارچه استفاده نکنید. 

هودی خود را در خشک کن قرار ندهید، بلکه بگذارید روی رخت آویز در مکانی گرم و دارای تهویه مناسب خشک شود. به این ترتیب شکل را به بهترین شکل حفظ می کنید. همیشه قبل از شستشو برچسب لباسشویی را به دقت بخوانید.