کشمش بیدانه تاکستان یکی از رنگ موها شناخته شده است

شايد من آدم عجيبي باشم، اما هميشه از کشمش بیدانه تاکستان غافلگير شده ام، هرگز طرفدار انگور نبوده ام، و چه در دنيا سلطان و مويز!

این میوه های بسیار محبوب و سالم به نظر می رسد همه جا هستند! آنها در موارد بسیار بیشتری از آنچه ما اغلب تصور می کنیم حضور دارند.

آنها را می توان با آجیل در یک مخلوط دنباله دار، در نان، در کیک میوه ای تعطیلات، کلوچه ها، شیرینی ها، یا گرانولا و حتی به شکل مایع مانند شراب یا آبمیوه مخلوط شوند. همه این ارائه ها برای حیوانات خانگی ما بسیار جذاب هستند.

مرکز کنترل سموم حیوانات برای اولین بار موضوع مسمومیت را طی یک دوره یک ساله بین سال های 2003 تا 2004 شناسایی کرد، زمانی که 140 مورد مشاهده شد. از 140 مورد، 50 سگ دچار علائم شدند و 7 سگ مردند.

متأسفانه، نحوه ایجاد سمیت این میوه ها هنوز ناشناخته است به نظر می رسد مهم نیست که آنها چگونه خورده می شوند به شکل میوه اصلی یا در پخت  زیرا بیشتر، اگر نه همه، محصولات حاوی آنها می توانند مسمومیت ایجاد کنند.

به نظر نمی رسد ارتباطی بین مقدار مصرف شده و شدت سمیت وجود داشته باشد یک مطالعه 1،2 تخمین زد که بیش از 3 گرم انگور یا کشمش به ازای هر کیلوگرم وزن حیوان خانگی برای ایجاد مسمومیت لازم است، اما به طور کلی، به دلیل منحصر به فرد بودن هر حیوان خانگی، ممکن است به طور قابل توجهی کمتر یا بیشتر طول بکشد تا مشکل یا سمی ایجاد شود.

درست مانند سایر سموم بالقوه، هر حیوان خانگی واکنش متفاوتی نشان می دهد و آستانه فردی آنها برای دوز سمی متفاوت خواهد بود. تأثیر روی یک چیهواهوا در مقایسه با لابرادور که چند انگور، کشمش یا مویز مصرف می کند به طور قابل توجهی متفاوت خواهد بود.

اگر بچه دارید، مراقب تمیز کردن حیوانات خانگی بعد از آنها باشید انگور و کشمش از میان وعده‌های رایج کودکان نوپا هستند و کودکان نوپا اغلب چیزی را که می‌خورند کنار می‌گذارند.

یا می‌خواهند تنقلات خود را با حیوانات خانگی خود به اشتراک بگذارند. مراقب محل ریزش تنقلات بچه‌هایتان باشید و بعد از تمام شدن آنها را به خوبی تمیز کنید.