کیف مدارک ضد آبی که جان صاحبش را از خفه شدن در استخر نجات داد

طراحی کیف مدارک  با دو زیپ ارتقا یافته و اندازه بزرگ دو جیب، دو زیپ برای امنیت و راحتی بیشتر. اجازه دهید فایل های شما به راحتی با کیف قفل نسوز ما طبقه بندی و ذخیره شوند.

اندازه بزرگ 11*15 این امکان را به شما می دهد که استانداردترین و قانونی ترین فایل های اسناد، گذرنامه، شناسنامه، گواهی ازدواج، کارت تامین اجتماعی، مجوز، قرارداد و سایر اسناد، وجه نقد، جواهرات، نامه ها، گرانبها را بهتر نگهداری و طبقه بندی کنید.

عکس، لپ تاپ، سند سی دی دیسک USB و سایر اشیاء با ارزش.

کیف
طراحی نوار انعکاسی منحصر به فرد در شب از طراحی نوار بازتابنده شب بهره مند شوید، می توانید کیسه پول نسوز خود را بلافاصله حتی در شب پیدا کنید!

زمان زندگی در آتش است، هدف ما این است که به سرعت مهمترین چیزهای خود را پیدا کنیم و در یک لحظه حساس برویم.

بادوام، تاشو، قابل حمل کیسه سند ایمن آتش ما طراحی عالی برای سفر و ذخیره ایمن و راحت است. با یک تله آویزان، کیسه پول نسوز بسیار آسان است و بدون توجه به خانه یا محل کار قابل حمل است.

ترکیب کیسه نسوز و جعبه گاوصندوق نسوز با هم بهترین راه حل برای ارائه حفاظت کامل از اسناد و اشیاء قیمتی شما در هر حادثه آتش سوزی است.
100% ضمانت بازگشت پولما بسیار مفتخریم که کیسه های سند ضد حریق و ضد آب 360 درجه خود را ارائه می دهیم! با اطمینان خرید کنید.

اگر به هر دلیلی از کیف های مدارک نسوز ما راضی نیستید، قول می دهیم که سریعاً تعویض یا 100% پول را به شما بازگردانیم. خدمات مشتری ما همیشه در اینجا برای کمک خواهد بود.

کاردستی با کیفیت و ایده منحصر به فرد هدیه درزهای تقویت شده، قلاب و حلقه بست 30 درصد پهن تر، تسمه های با چگالی بالا، سطوح صاف و راحت و غیره، همه اینها را تا جایی که می تواند عالی می کند این کیف نسوز Cioey را کامل می کند.

با ساخت با کیفیت، این یک ایده هدیه منحصر به فرد و کاربردی برای خانواده و دوستان است. هدایایی را که می دانید به آنها نیاز دارند به آنها بدهید.