با اسباب بازی عمو فردوس IQ فرزندتان را بالا ببرید

ساده ترین اسباب بازی، اسباب بازی عمو فردوس است. کودک می تواند آن را بغلتد، فشار دهد، پرتاب کند. او فرار می کند، ضربه می زند، درست به دستانش می پرد. در حین بازی با اسباب بازی عمو فردوس، می توانید هماهنگی کلی حرکات را نیز آموزش دهید.

اسباب بازی عمو فردوس یک بازی بسیار محبوب در بین کودکان است. این یک قاب با پنجره است که در آن باید چهره هایی با اشکال مختلف وارد کنید.

یک عروسک تودرتو یا یک خانه ترموک نیز مفید خواهد بود برای کوچکترین می توانید اقلام بزرگ را انتخاب کنید، برای کودکان سه ساله – با جزئیات کوچک یا اشکال حیوانات.

همچنین باید به درج قاب توجه کنید. این تابلویی است که روی آن باید چهره هایی را انتخاب کنید که از نظر شکل مناسب هستند.

اسباب بازی

قوانینی که در حین بازی باید رعایت کنید

والدین می توانند یک بازی جدید را خودشان شروع کنند – کودکان عاشق تکرار هستند.

اگر کودکی کار اشتباهی انجام می‌دهد، لازم نیست آن را دوباره برای او انجام دهید، و حتی بیشتر از آن نمی‌توانید از اعمال یا نتایج او انتقاد کنید.

فقط باید روشی متفاوت برای استفاده از این یا آن آیتم به او پیشنهاد دهید و با آرامش توضیح دهید که برای چیست و چگونه آن را بازی کند.

بچه ای که برای اولین بار یک خودکار یا یک مداد ضخیم برداشته است، آن را به درستی در دست نمی گیرد و این طبیعی است. به تدریج، باید به او یاد دهید که مداد را به درستی در دست بگیرد، به او نشان دهید که چگونه نقاشی کند. کودک باید علاقه شما را احساس کند.

اگر کودک کار جدیدی را برای او انجام می دهد، به عنوان مثال، خرگوش را به راسو خود هدایت می کند، با مداد خطی می کشد، می توانید کمی به او کمک کنید.

می توانید دست او را در دست خود بگیرید و با هم «مسیر راسو» را طی کنید. سپس او قطعاً خودش می خواهد این کار را انجام دهد.

حتی اگر اولین برچسب ها به صورت کج روی آن چسبانده شده باشد، لازم نیست در مورد آن به کودک بگویید. شما می توانید نسخه خود را به او پیشنهاد دهید و به او بگویید که شما هم می توانید این کار را از این طریق انجام دهید و نحوه انجام آن را نشان دهید.

شما نباید سعی کنید به سرعت در بازی به موفقیت برسید، بهتر است در گام های کوچک در مسیر درست حرکت کنید.