با داکت اسپلیت ایران رادیاتور 36000 به خانه روح تازه ببخشید

سیستم های تهویه مطبوع داکت اسپلیت ایران رادیاتور 36000 در سطح جهان یکی از رایج ترین و گسترده ترین امروزه مورد توجه سازندگان واحدهای مسکونی و اداری می باشد.

همچنین این سیستم اقتصادی ترین و موثرترین سیستم تهویه مطبوع موجود می باشد.

یونیت داخلی توسط کانال هایی برای انتقال هوای سرد و گرم به فضاهای مستقل. داکت اسپلیت کویل ها در سیستم گرمایشی می تواند توسط موتور خانه اسپا یا پکیج آبگرم استفاده گرمایشی شود.

از دیگر ویژگی های آن می توان به نصب داکت اسپلیت به دلیل فضای کمتر در سقف اشاره کرد. داکت اسپلیت عامل مهمی در مصرف انرژی آنها با استفاده از برچسب های انرژی می تواند کارایی را با توجه به مصرف انرژی مشخص کند.

کمپرسور اینورتر معمولی و تاثیر مستقیم بر مصرف برق دارد.

داکت اسپیلت

تمامی دستگاه ها امکانات تخصصی داکت اسپلیت در وب سایت، فقط با نمایندگی رسمی گارانتی و خدمات پس از فروش و قطعات اورجینال با گارانتی کمپرسور Vgaranty (موافق با دستورالعمل شرکت اصلی) مورد نیاز می باشد.

مینی اسپلیت یک راه کارآمد و مقیاس پذیر برای افزودن سرمایش یا گرمایش به اتاق های خاص یک خانه است.

همچنین به عنوان تهویه مطبوع و بخاری مینی اسپلیت بدون کانال شناخته می شوند، از یک یا چند واحد داخلی دیواری، زمینی یا سقفی متصل به یک کمپرسور بیرونی تشکیل شده اند.

نصب آنها راحت تر از یک سیستم مجرای کامل، کارآمدتر از واحدهای پنجره ای یا تهویه مطبوع مرکزی است.

و اغلب به عنوان مکملی برای تجهیزات گرمایشی و سرمایشی موجود شما منطقی هستند به یک منطقه ایزوله از خانه شما کمک می کنند.

کنترل‌های ترموستات‌مانند را در کنار یکپارچه‌سازی خانه‌های هوشمند اضافه کنید و مینی اسپلیت‌ها بسیار عالی به نظر می‌رسند – اما ارزان نیستند.

با هزینه‌های نصب که می‌تواند به پنج رقم برسد. (بسیاری از شرکت های خدمات محلی برای جبران بخشی از آن تخفیف هایی ارائه می دهند.)

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.