پیراهن مردانه بافت هدیه کریسمس همسر مسی به او

یقه و سرآستین در پیراهن مردانه بافت  باید چگ.نه باشد؟
آنها عناصر بسیار شناسایی کننده یک پیراهن با کیفیت هستند. آنها باید سفت تر از پارچه پیراهن باشند و برای این منظور ترجیحاً خطی باشند و هیت شونده نباشند.

زیرا هنگام شستن پیراهن، محصولات استفاده شده می توانند چسب استفاده شده توسط قطعات هیت ست شده را خراب کنند و آنها می توانند تغییر شکل دهند.

آنها باید سفت باشند اما نباید احساس سفتی ایجاد کنند، همچنین باید انعطاف پذیر باشند و به راحتی گرد شوند و به شکل گردن یا کاف تنظیم شوند.

در پیراهن های لباس، یقه باید فضایی برای استفاده از استخوان نهنگ داشته باشد که به نوک آن سفتی می بخشد و سرآستین ها در صورت دوتایی باید مکعبی یا لاله ای شکل باشد تا هنگام تا شدن احساس خوبی داشته باشند.

پیراهن مردانه بافت

فلاپ آستین
در آستین پیراهن از سرآستین دهانه ای وجود دارد که با بازکردن دکمه سرآستین باز می شود، به این قسمت پیراهن آستین می گویند و هنگام پوشیدن پیراهن یا بالا زدن آستین ها باید دست را داخل آن قرار داد.

. یک پیراهن با کیفیت خوب شامل یک دکمه کوچک در وسط پلاک است که می‌توانید دکمه‌های آن را باز کنید تا وقتی می‌خواهید آستین‌هایتان را بالا بزنید باز شود و وقتی می‌خواهید دکمه‌های سرآستین را ببندید، آن را باز کنید تا از باز شدن بیش از حد آن جلوگیری کنید.

نخ برای هر پوند وزن پارچه؛ یعنی در یک پوند (حدود 450 گرم) 38000 یارد (حدود 35 کیلومتر) وجود دارد. یک پیراهن با کیفیت متوسط ​​دارای عنوانی از 50 تا شنل است. یک خوب در حدود دهه 80 در دو شنل. و فقط بهترین ها بالای 100 و همیشه در دو یا چند انتها خواهند بود.

مزایای این پارچه سبک وزن در طول تاریخ ثبت شده است. این یکی از قدیمی ترین ها در جهان است، زیرا اولین استفاده از آن در حدود سال 8000 قبل از میلاد ثبت شده است و با الیاف گیاه کتان ساخته شده است .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.