چسب موکت ال پی در نمایشگاه های چین مورد استقبال عجیبی قرار گرفت

ما به شما توصیه می کنیم چسب موکت ال پی را حتما امتحان کنید.

اگر برای کار خاصی چسب می‌خواهید، یکی از این گزینه‌های چسب مطمئناً برای شما کار می‌کند.

اما در خانه معمولاً به چسبی نیاز داریم که تقریباً برای همه چیز کار کند. در این مورد، هم Ceys Extreme Power (که یک سیانواکریلات پیشرفته است) و هم Fischer Total30 (که یک پلیمر است) را توصیه می کنیم.

• آنها قابل اصلاح هستند، که به ما اجازه می دهد قطعه را قبل از چسباندن به خوبی تنظیم کنیم. دستیابی به این امر با سیانواکریلات استاندارد بسیار دشوار است.
• این چسب ها تقریبا برای همه چیز راه حلی عالی هستند، می توان گفت جهانی هستند.
• معمولاً در لوله خشک نمی‌شوند، همانطور که تقریباً در همه چسب‌ها اتفاق می‌افتد، می‌توانیم بدون خشک شدن از یک کاربرد به دیگری از آن استفاده کنیم.

چسب موکت

وقتی می شنوید که مردم می گویند “این چسب خیلی گران است”. خوب بستگی دارد… قیمت یک چسب همیشه نسبی است، بستگی به ارزش چیزی دارد که قرار است بچسبانید.

بدیهی است که اگر قرار باشد اسباب بازی کودک را بچسبانید که 2 یورو برای شما هزینه دارد، احتمالاً ارزش چسب بیشتر از چیزی است که می خواهید تعمیر کنید.

اما اگر چیزی ظریف است یا ارزش تعمیر دارد، ارزش آن را دارد که روی چسبی سرمایه گذاری کنید که می دانید همیشه برای شما کار خواهد کرد.

امیدواریم این پست مفید بوده باشد و نوع چسب را پیدا کرده باشید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

با این محصول به مقاومت و خاصیت ارتجاعی یک پلیمر، سرعت بیشتر در چسباندن دست می‌یابیم، چسب‌هایی هستند که در 30 ثانیه یا کمتر به هم متصل می‌شوند، در محیط‌های مرطوب مقاومت می‌کنند و تقریباً به هیچ ماده‌ای آسیب نمی‌رسانند.

حتی می توان از آن در زیر آب استفاده کرد و هنگام چسباندن کاشی هایی که در استخر شل شده اند بسیار مؤثر است.

حتی برای چسباندن چوب پنبه‌ای سفید یا پراکسپن استفاده می‌شود، که با استفاده از چسب مبتنی بر حلال تمایل به خراب شدن دارند. (فیشر در مجموع 30).

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.