پذیرایی با شیرینی پسته خندان در المان مختص اشراف است

اگر تا به حال طعم بی نظیر پسته تیرامیسو و شیرینی پسته خندان را امتحان نکرده اید همین حالا دست به کار شوید.

در دستور العمل تیرامیسو پسته سبز پر جنب و جوش توسط میز ایتالیایی ما در حال تغییر است. این دسر کلاسیک ایتالیایی با افزودن خامه پسته به سطح کاملا جدیدی از لذیذ ارتقا یافته است.

دوستم در حالی که وارد آشپزخانه من شد و به آرامی یک شیشه خامه پسته سیسیلی را در دست من گذاشت، گفت: «خیلی طولانی شده است!»

صدای دوستم وقتی فهمیدم چه چیزی به من داده بود در مه فرو رفت. آه خدای من. بلافاصله دهنم آب شد کرم پسته سیسیلی. این ماده طلای سبز است.

چشمانم روی صورتش متمرکز شد اما به کشوی ظروف نقره نزدیکتر شدم. در اولین استراحت مکالمه، برای دو قاشق داخل کشو فرو رفتم، یکی را به او دادم و لبخند زدم.

شیرینی پسته

او سرش را تکان داد. سر را باز کردیم و مثل دو دختر بچه مدرسه ای، قاشق هایمان را در این کرم بهشتی فرو کردیم. کرم پسته سیسیلی هدیه ای از طرف خداوند است.

در سیسیل، همه جا بود و ما این خامه مغزدار را روی تکه‌های نان تست می‌نوشیدیم یا شیرینی‌هایی پر از خوبی سبز و خوشمزه‌اش می‌خریدیم.

در ساحل می نشستیم و انگشتانمان را در شیشه های کوچک مواد فرو می بردیم و گوش تا گوش لبخند می زدیم. خامه پسته سیسیلی از پسته های معروف برونته، روستایی کوچکی که در کناره های کوه اتنا قرار دارد، تهیه می شود.

آجیل ها که از خاک غنی گدازه دم کرده اند، طعم کمی معدنی دارند و گوشت آنها سبز روشن است که گویی درخشندگی گدازه هایی را که گهگاه از اتنا می ریزد، منعکس می کند.

طعم آنها از خورشید است طعمی شدید که به خوبی با طعم شیرین و شور ترکیب می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.